Jump to content

Noen norske?


butfly

Recommended Posts

Hej och morsomt att träffas! :D Jag är svenska men också till hälften norsk eftersom min pappa var norrman (från Ålesund), så jag har ett fint norskt efternamn! :wink:

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
  • 1 month later...
Heisann : ) Endelig noen flere norske her : )

Heihei

Da tror jeg vi er fire!

Skal ikke skryte på meg at jeg er her ofte, men titter innom en sjelden gang.

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Hei!

Jeg er ikke norsk men jeg kan snakke litt norsk. Jeg har lære norsk bare en måned. Jeg er fra Frankrike men jeg studerer i Trondheim.

Jeg vil gjerne møte dere og/eller snakke med dere.

Ha det!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Yanni Swortlegs

Jippi her er det en nordmann til.

Tror ikke jeg kommer til å henge her så ofte. Kanskje heller stikke innom en gang i blant :)

Link to post
Share on other sites

8 med meg :P

trur ikke aseksualitet er et tema som er mye fokusert på i det norske samfunn,

vi er nok fortsatt litt vell farget av freud når det kommer til seksualitet i norge..

det er ialefall hva jeg mistenker :ph34r: :lol:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 3 months later...
GirlDreamer

Heisann, gøy å finne dette forumet, men ser ikke ut som så mange av dere som har postet tidligere er her lengre? Hadde vært gøy å få flere hit :)

Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke norsk, men jeg kan skrive og snakke litt... og siden jeg er svensk kan jeg jo forstå det meste dere sier og nesten alt dere skriver ;)

Funderar på om ett skandinaviskt forum för asexuella skulle vara en bra idé... det känns som att vi är ganska få i varje land, men det borde kunna bli några stycken i alla fall om man hade ett för alla tre. Eller i alla fall en gemensam tråd här ;)

Link to post
Share on other sites
GirlDreamer

Det var en god ide Thaeri! Jeg har fri nå, så jeg kan sette igang å lage det :)

Link to post
Share on other sites
GirlDreamer

Ikke så mange desverre, men det er flere enn de som har skrevet i denne tråden ;) Vi holder også på å lage et skandinavisk forum, så kanskje vi finner litt flere da. Dette forumet kan jo virke litt stort og skremmende for folk som ikke er vant til hverken forum eller å skrive på engelsk...

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Hvis det er noen nordmenn her for tiden, så burde dere kjøpe Aftenposten idag! Den har en artikkel om aseksualitet i Amagasinet som følger med ;)

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...