Jump to content

Nogen danskere ?


Desdecado

Recommended Posts

Måskemigselvetsted

Hvis der bliver holdt noget på Fyn forsøger jeg at komme :)

Spændende med efterskole *stirrer halv-jaloux :blush: *! I 9. eller 10.?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Yeah! Endnu en dansker i gruppen.

Fedt, at der er flere og flere, som ligesom jeg, får øjnene op for den her side. Det hjælper altså på selvværdet! :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

9. klasse. Syntes personligt at medmindre at man fik nogen virkelig dårlige resultater er det spild af til at gå i 10., men det er bare mig.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Måskemigselvetsted

Det skal i hvert fald nok ikke være for det faglige at man tager 10.. Men det kan jo være andre ting ;)

Link to post
Share on other sites

Dem som er interesseret i at mødes i københavn på en café eller lign. skriv lige, så er jeg klar på at mødes.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Hej alle :)

Gammel tråd, men jeg vil sige goddag til alle dansktalende her. Er glad for at se, at man trods alt ikke er helt palle alene i verden.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Hej alle :)

Gammel tråd, men jeg vil sige goddag til alle dansktalende her. Er glad for at se, at man trods alt ikke er helt palle alene i verden.

Hej Nanno. Velkommen til. Det er lidt spredt med hvilke tråde der er aktive og hvornår, men jeg håber, du får noget ud af sitet her. Om ikke andet, så er det jo altid rart at vide, at man ikke er helt palle - som du siger ;-)

/Mads

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Orv, det var ellers en vintage-tråd, som jeg ikke havde set før.

Jeg tillader mig lige at reklamere for to nye meetup-tråde, så vi forhåbentligt for stablet noget på benene:

http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/77190-copenhagen-meetup-on-the-water/

http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/77192-open-air-movie-picnic-in-the-copenhagen-area/

:cake:

A Mermaid

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Hej folkens

Jeg selv og en anden planlægger at mødes på en café eller lignende i nærmeste fremtid i københavn. Andre interesserede?

Link to post
Share on other sites

Hej. Gammel tråd, ved ikke om der stadig er gang i den. Men jeg prøver lige at skrive! :D

Tjoh... Jeg kigger forbi fra tid til anden i hvert fald (:

Du er vidst ny her(?) så velkommen til AVEN! :cake:

Hej folkens

Jeg selv og en anden planlægger at mødes på en café eller lignende i nærmeste fremtid i københavn. Andre interesserede?

Ikke mig (Fyn ;<).

Link to post
Share on other sites

Hej. Gammel tråd, ved ikke om der stadig er gang i den. Men jeg prøver lige at skrive! :D

Hej Ellenbukh

Velkommen til. Ja, det kan godt være lidt tilfældigt, om en tråd dør eller bare trækker ud i nødsporet lidt, men du kan jo prøve at starte en selv? :-) Velkommen til, i hvert fald :-)

/Mads

Link to post
Share on other sites

Hej folkens

Jeg selv og en anden planlægger at mødes på en café eller lignende i nærmeste fremtid i københavn. Andre interesserede?

Jeg melder mig som interesseret :)

Link to post
Share on other sites
Måskemigselvetsted

Hej folkens

Jeg selv og en anden planlægger at mødes på en café eller lignende i nærmeste fremtid i københavn. Andre interesserede?

Hvis nærmeste fremtid ikke er overstået, gør jeg det også. :)

Link to post
Share on other sites

Kan ikke huske hvornår jeg sidst var forbi AVEN, men hørte noget af en udsendelse om sexualitet på P1 i dag, hvor aseksualitet blev nævnt, så tænkte at det var på tide at kigge forbi igen.

Hej og velkommen til alle der er kommet til siden sidst og hej igen til de 'gamle'.

Og så kunne jeg da nok godt være interesseret i et lille møde.

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...