Jump to content
Karambola

Suomalaisia?

Recommended Posts

Claudia

Täällä myös yksi! Just liityin ja just eilen hommasin myös elämäni 1. tietokoneen (ACERin läppäri). Jos ja kun törttöilen, niin se johtuu ihan ja vaan siitä että vasta opettelen tätä käyttämään :mrgreen: Kiva nähdä, että meitä finskejäkin täältä löytyy. Kolme päivää duunia ja sit alkaa loma, jeeeeeeeeeeee!

Mölli

Aina kun sitä luulee olevansa ainoa... Jännä juttu.

A-Pride!

Tai jotain...

Eikka

No huh, joku kehtaa epäillä että löytyykö täältä suomalaisia. Nytkin jo kaksi uutta samana päivänä! Sattumaako?

Nii moi vaan!

Mölli
No huh, joku kehtaa epäillä että löytyykö täältä suomalaisia. Nytkin jo kaksi uutta samana päivänä! Sattumaako?

Nii moi vaan!

Kyllä nyt hävettää! Mehän suorastaan vallataan koko paikka!

Grottesca

Hauska huomata että täällä on suomalaisiakin. :o Olin jo melko varma, että olen Suomen ainoa aseksuaali. Onneksi todistitte minun olevan väärässä. :D

Niin, moi vaan. Olen Tiina Oulusta. :P

Mölli

Moi Tiina Oulusta!

Jonkun pitäisi organisoida villi aseksuaali-miitinki, jossa vaihtaisimme suunnitelmia siitä miten valloittaa maailma!

Grottesca

Totta turiset. Olisko irkkikanava mitä?

Mölli

Hitto, eikö meillä ole vielä sellaistakaan! Nyt joku pistää töpinäksi!

Grottesca

Vaikkapa #aseksuaali @ IRCnet?

Vendela

Kas vaan, enpä ajatellu että täällä on näinkin paljon suomalaisia. :shock: Ei ole hetikään niin yksinäinen olo. ;)

Katfish

Ilmoittaudunpa minäkin. Juuri rekisteröidyin, vähän arastuttaa kirjoittaa mitään englanniksi... Kiva tosiaan, että löytyy suomalaisiakin; ei vaan näytä olevan kovin aktiivista keskustelua tässä threadissa. :)

Tuo irc-kannu olisi kyllä ihan hyvä, toivottavasti löytyy porukkaa.

Guest Arkhaeopteryx

Hei, uusi suomalaisjäsen ilmoittautuu.

Hmm. Pitäisiköhän ottaa uusi askel lähemmäksi totaalista no-lifea ja aloittaa irkkaaminen...

Karambola

Kappas, tännehän on ilmaantunut porukkaa. Ei ole muutamaan kuukauteen tullut käytyä tällä foorumilla, kun tuntuu, että joku on jo sanonut kaiken sanomisen arvoisen. Mutta pitäkää lippua korkealla...

henrik

Terveeks taas,

Olen jo ilmoittautunut aikaisemmin, mutta enpä ole ollut täällä vähään aikaan pyörimässä. Huomasin vasta nyt tuon postauksen irc-kanavasta. Onko teillä mitään meininkiä siellä? Jos siellä pöyrii väkeä niin pitäisi kai minunkin opetella irciä käyttämään...

RomanceIsLost

En ole suomalainen - olen englantilainen - mutta puhun vähän suomea =)

wilsh

Täällä on vielä yksi! :)

Olen kuullut, että Setan yhteyteen (kai) ollaan perustamassa Vapaus seksuaalisuudesta ry aseksuaaleille ja selibaatissa oleville. Sain siitä sähköpostia Helsingin Yliopiston jollekin sisäiselle postituslistalle. Saattaa olla tosin, että se on vain jonkun haave, ja perustaminen kaatuu siihen, ettei jäseniä saada tarpeeksi. Mutta toivottavasti ei.

Karambola

Miksiköhän Setan yhteyteen? Minusta tuntuu, että aseksuaaleilla on aika vähän yhteistä Setan edustamien seksuaalivähemmistöjen kanssa. Mutta toivottavasti saavat kuitenkin jotain aikaan.

RomanceIsLost: varmaankin aika harvinaista opiskella suomea Englannissa? Suomi ei kuitenkaan ole kovin hyödyllinen kieli muualla kuin Suomessa :) Mutta toivottavasti innostusta riittää!

Sofia

Täällä taas yksi lisää. :)

Löysin ihan sattumalta googlettamalla tämän paikan ja piti heti rekisteröityä. Kivaa huomata, että meitä suomalaisiakin löytyy.

Suomalaista foorumia en ole koskaan löytänyt, mutta joku näppärähän sellaisen voisi perustaa? Tietysti itsekin voisin yrittää katsoa, että miten sellainen tehdään. Ei se kovin vaikeaa varmasti voi olla. Itse arastelen englanniksi kirjoittamista. Ja muutenkin suomeksi kirjoittaminen olisi paljon helpompaa, kun saa vain kirjoittaa ilman miettimistä.

Ja toivottavasti tosiaan saataisiin vaikka tuonne Setan yhteyteen joku tuollainen yhdistys. En Setan kanssa ole ollut tekemisissä tai muutenkaan minkään järjestöjen, vaikka itse luulen lesbo kai olevanikin.

kragar

Ja nostanpa tämän ketjun ilmoittautumalla mukaan :)

Edellisestä viestistä näyttää olevan jo kuukausia, kertokaa ihmeessä jos sittemmin on ilmaantunut joku paikka, jossa on viritelty tästä aiheesta keskustelua suomeksi!

Guest Arkhaeopteryx
Kertokaa ihmeessä jos sittemmin on ilmaantunut joku paikka, jossa on viritelty tästä aiheesta keskustelua suomeksi!

Aktiivisin paikka lienee IRC-Gallerian Aseksuaalisuus-yhteisö.

Minde

Vieläkös täällä otetaan ilmoittautumisia vastaan? ;)

Kovin hiljaista täällä näyttää olevan, mutta pakkohan sitä on silti ilmoitella itestään. Terve vaan kaikille. Joitain kertoja on tullu käytyy lukee teidän juttuja ennen kuin päätin avata sanaisen arkkuni.

Täällä on näköjään kaivattu suomalaista keskustelupaikkaa ja sellainenhan löytyy. Nimittäin meille aseksuaaleille on olemassa suomenkielinen aseksuaalisuusforum. En valitettavasti saanu laitettua tähän linkkiä, mutta kyseinen forum löytyy kun laittaa Googleen hakusanaksi: aseksuaalisuusforum.

Siellä on lähes yhtä hiljaista kuin täällä, mutta jospa se keskustelu pääsis kunnolla vauhtiin, kun saadaan sinne (toivottavasti) enemmän porukkaa.

Nalle Neversure
Vieläkös täällä otetaan ilmoittautumisia vastaan? ;)

Kovin hiljaista täällä näyttää olevan, mutta pakkohan sitä on silti ilmoitella itestään. Terve vaan kaikille. Joitain kertoja on tullu käytyy lukee teidän juttuja ennen kuin päätin avata sanaisen arkkuni.

Joo, en mäkään suomeksi kirjota täällä ollenkaan. Olisko tää toinen tai kolmas viesti. Muuten kyllä viestitän täällä tosi ahkerasti (huomaa viestien määrä ;))

Täällä on näköjään kaivattu suomalaista keskustelupaikkaa ja sellainenhan löytyy. Nimittäin meille aseksuaaleille on olemassa suomenkielinen aseksuaalisuusforum. En valitettavasti saanu laitettua tähän linkkiä, mutta kyseinen forum löytyy kun laittaa Googleen hakusanaksi: aseksuaalisuusforum.

Siellä on lähes yhtä hiljaista kuin täällä, mutta jospa se keskustelu pääsis kunnolla vauhtiin, kun saadaan sinne (toivottavasti) enemmän porukkaa.

Kiitos, en ollut tiennytkään suomalaisen forumin olemassaolosta. Googlasin paikan ja kävin katsomassa. :D

Linkki on nyt lisätty tämän Alternative Language Forumin ekalle sivulle (Thanks LonePiper and Cashew!). Toivottavasti sekin tuo lisää ihmisiä sinne. :D

Tsemppiä aseksuaalisuusforumille! :cake:

Ja ilmoitusasiaa samalla!

Olisko halukkaita osallistumaan tapaamiseen toukokuussa Helsingissä? Mä ja BrainDamage suunnitellaan sellasta tempausta. Mulle voi laittaa PM:ää tai laittaa viestin tähän ketjuun tai miten vaan haluu. Meetup Martiin varmaan tulossa kanssa viestiä myöhemmin...

Minde
Ja ilmoitusasiaa samalla!

Olisko halukkaita osallistumaan tapaamiseen toukokuussa Helsingissä? Mä ja BrainDamage suunnitellaan sellasta tempausta. Mulle voi laittaa PM:ää tai laittaa viestin tähän ketjuun tai miten vaan haluu. Meetup Martiin varmaan tulossa kanssa viestiä myöhemmin...

Mä olisin kiinnostunu tapaamisesta. Vuosi sitten, kun sain tietää omasta aseksuaalisuudesta, mulla oli hirveä halu päästä juttelemaan jonkun toisen aseksuaalin kanssa. Vielä en oo päässy lärvitysten höpisemään "omien" kanssa, joten tuo olis tosi kiva juttu.

Nerd Boy

Heps!

Täällä yksi joka ei tiedä mikä on, lintu vai kala...

Mutta olenpa täällä kuitenkin ja toivottavasti joskus sekin selkiytyisi.

Nooh, olen päättänyt elämäni elää joka tapauksessa ilman seksuaalista kanssakäymistä kenenkään muun kanssa. Ja joskus toivon mukaan jopa täysin selibaatissa. Osaksi tämä johtuu siitä, että minä jaan Buddhalaisten kanssa monia samankaltaisia näkemyksiä...

Nooh mutta suomesta joka tapauksessa minäkin olen :)

Nalle Neversure

Tervetuloa AVENiin, Nerd Boy! :cake:

Nerd Boy

Kiitoksia oikein paljon, on aina hienoa huomata että kelpaa yhteisöön juuri sellaisena kuin on :D

pawprint prettysure

Lisää suomalaisia pukkaa ;)

Täällä yksi lesbo aseksuaali.

QrkQ

Täällä taas yksi suomalainen! Harmi, että suomalaisella foorumilla on niin hiljaista... Minäkin olen kiinnostunut tapaamisesta, jos sellainen järkätään. :)

Ja olisi kiva saada jotain yhteystietoja teiltä muilta suomalaisilta, meseosoitetta tai sähköpostia, kun tykkäisin paljon enemmän jutella suomeksi jonkun kanssa kuin täällä, missä suurin osa ihmisistä asuu maapallon toisella puolella... Jos joku muukin haluaa juttuseuraa niin email löytyy profiilista.

Ps. Ainiin piti vielä esitellä itseni! Eli olen tällainen aseksuaali/bi/sukupuoleton(biologinen tyttö)-erikoisuus ;D

pawprint prettysure
Ja olisi kiva saada jotain yhteystietoja teiltä muilta suomalaisilta, meseosoitetta tai sähköpostia, kun tykkäisin paljon enemmän jutella suomeksi jonkun kanssa kuin täällä, missä suurin osa ihmisistä asuu maapallon toisella puolella... Jos joku muukin haluaa juttuseuraa niin email löytyy profiilista.

meseosote löytyy profiilista ;)

henrik

Keskustelu näyttää olevan hidasta täällä ja vielä hitaampaa siellä Suomalaisella foorumilla, mutta sanotaan nyt omastakin puolesta että olisi hauska jutella muiden suomalaisten kanssa. Minunkin pikaviestiosoitteet näkee profiilista ja niitä saa käyttää vapaasti rohkeaan yhteydenottoon.