Jump to content

Suomalaisia?


Karambola

Recommended Posts

Kaipa sen joku joka voi/osaa herättää henkiin jossainvaiheessa, ei mitään tietoa kuka se joku sitten lieneekään :)

Link to post
Share on other sites

Se joku on palveluntarjoaja. Joten tässä vaiheessa emme voi tehdä muuta kuin odottaa. Kyllä sen pitäisi sieltä palautua. :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Foorumi osoitteessa aseksuaalit.net on väliaikaisesti suljettuna päivityksen takia. Joten ei hätiä mitiä. Foorumi on taas pian käytössä. :)

Link to post
Share on other sites

Foorumi osoitteessa aseksuaalit.net on väliaikaisesti suljettuna päivityksen takia. Joten ei hätiä mitiä. Foorumi on taas pian käytössä. :)

:cake: 8) Ei hätiä mitiä.

Link to post
Share on other sites

Tässä myös suomalainen. Olen samalla nimimerkillä aseksuaalit.net sivustolla. Hienoa, että monet ovat löytäneet tälle sivustolle.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Valitettavasti kyllä. Hyvänä uutisena voin kertoa, että sen pitäisi palautua lähipäivinä.

Link to post
Share on other sites
Betelgeuse

Hyvä tietää. Onpa harmi, että se kaatuilee tuolla tavalla. Eikös se ole oikein maksullinen foorumialustakin? Sellaiselta toivoisi kyllä parempaa vakautta.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Foorumi on kaatunut. Mulla ei tässä ole muuta infoa tai kommentoitavaa, tulin vain kertoamaan että ylläpito on asiasta tietoinen ja selvittelee ongelmaa. Toivottavasti selkenee pian.

Muoks: Ongelma poistunut, foorumi palannut :)

Mutta kerta tässä nyt ollaan: Helsinki Pride -viikko on menossa, ja kulkue on nyt lauantaina (2.7.). Meitä on menossa, ja on suunniteltu että tavataan Rautatieaseman ovien luona (siellä missä on ne kivimiehet) klo 11.30, ja siirrytään sit porukalla kulkueen kokoontumispaikalle eli Senaatintorille. Eli jos täällä sattuu olemaan joku joka ei ole huomannut tätä suunnittelua tuolla foorumilla tai meidän feseryhmässä, (niin joo meillä on sellainenkin: https://www.facebook.com/groups/302335393311/) mutta olisi tulossa kulkueeseen, niin tervetuloa sekaan. :) Nähdään ehkä siellä!

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Hei!

 

Aseksuaalit.net on ikävä kyllä ollut jonkun aikaa nurin. Tässä tietoa siitä mistä on kyse ja mikä on tilanne:

 

 

Hei! Valitettavasti aseksuaalit.net on tällä hetkellä poissa käytöstä.

 

Nyt on käynyt niin, että foorumin tietokanta on korruptoitunut, eikä sitä ole mahdollista palauttaa. Pitkän taistelun jälkeen on valitettavasti pakko todeta, että foorumin kaikki tiedot ovat kadonneet. Varmuuskopioissa oli korruptoitunut tietokanta, eikä palveluntarjoajalta myöskään löytynyt toimivaa versiota.
Joudumme siis aloittamaan täysin puhtaalta pöydältä. Tämä tarkoittaa sitä, että käyttäjät joutuvat rekisteröitymään uudestaa,, sekä aloittamaan kokonaan uudet keskusteluketjut. Tästä ei kuitenkaan lannistuta, vaan avaamme uuden ja paremman sivuston. Ajatuksena on luoda sivustolle etusivu, jolta löytyy aseksuaalisuudesta laajasti informaatiota ja linkkejä asekusaalisuuteen liittyen. Tämän ohelle tulee keskustelufoorumi, jolla voi jatkaa keskustelua vanhaan tapaan.
Aseksuaalit.net tulee samalla siirtymään uuteen osoitteeseen, aseksuaalisuus.fi. Uusi osoite kuvastaa enemmän sitä, että sivusto on myös aseksuaalisuudesta kiinnostuneille, eikä ainoastaan aseksuaaleille. Vanha aseksuaalit.net -osoite tulee kuitenkin toimimaan normaalisti ainakin vuoden ajan.

 

Ylläpito pahoittelee suuresti tapahtunutta. Uuden sivuston kanssa pidetään huolta siitä, että tämä ongelma ei tule enää toistumaan.

 

Terveisin,
Aseksuaalit.net ylläpito

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Aseksuaalien uusi foorumi on avattu. Foorumi löytyy osoitteesta:

 

www.aseksuaalisuus.fi

 

Tervetuloa! :D

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 5 months later...

Minäkin oon täällä mutta ei ainakaan tämä suomalaisten oma ketju oo kovin aktiivinen :( 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Minusta vähän tuntuu että jo se ettei meitä Suomalaisia ole kovinkaan paljoa vaikuttaa tähän aktiivisuus tasoon, kun tuo suomen ace-foorumikaan ei ihan hirveän aktiiviselta vaikuta. Voin toki olla väärässäkin kun olen siellä lurkkinut vasta verrattavan vähän aikaan.

Mutta juu, minä olen myös siellä foorumilla samalla nimellä mutta uskaltaisin väittää olevani paljon aktiivisempi tällä avenin foorumilla.

Link to post
Share on other sites

On täällä varmaan kohtalaisesti suomalaisia, ite ainakin olen ajatellut suomalaista foorumia suomenkielellä käytettäväksi ja täällä sitten englannilla, ei niin että olisin aktiivinen muuten kuin lukijana suomenkielisellä ja täälläkin lähinnä luen juttuja ja jotain just for fun osiossa hupsuilen.

Link to post
Share on other sites

Ite oon enemmän pyöriny tuolla chatissa paitsi nyt kun se kaatuilee liikaa eikä oo enää päivityksen jälkeen ollu yhtä aktiivinen. Avenia, AS-NS:ää ja tota suomenkielistä joskus tarkistan mutten aktiivisesti lue tai kirjota mitään. Aika pitkälti samoja juttuja tai sit jotain kiistelyä aiheista jotka ei ehkä sillälailla itelle ole mieleen. Ja joskus niillä Hesetan aseksuaalien illoilla oon käyny jos satutte päätymään sinne.

 

Joillakin discordeilla oon ollu enempi aktiivinen mut sit vaan enkuksi kun muita kieliä ei pysty moderoimaan jos mode ei satu puhumaan sitä kieltä.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Nyt kun mulle vinkattiin tää ketju, niin tulenpa ilmiantamaan itseni tänne. Toisaalla harmittelin kun suomi-ace-foorumi on suhteellisen kuollut 😅

 

No, eipä muuta kuin terve kaikille suomalaisille aceille! ^_^

Link to post
Share on other sites

Oho en edes tienny et täällä on suomalainenkin ketju ennen tätä :'D Tuntuupa oudolta kirjottaa suomeksi! 😅 Mutta joo, täällä ollaan :D 

Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Strange-quark said:

Suomenkielistä terminologiaa sietäisi kyllä hioa :o :D 

Niin, mm. lausutaanko me ace "ase" vai "ake" 🤣

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...