Jump to content

Suomalaisia?


Karambola

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Täällä myös suomalainen! Löydyn samalla nimimerkillä myös aseksuaalit.netin foorumeilta. Sieltä löytyy myös pitemmät esittelyt minusta. :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Hei! Mukavaa nähdä, että täällä on muitakin suomalaisia :) Olen käynyt vilkuilemassa tuolla aseksuaalit.net foorumilla, mutta en ole vielä liittynyt sinne. Olenko aivan väärässä, kun sain foorumista sellaisen mielikuvan, ettei siellä ole paljon käyttäjiä tai aktiivista keskustelua…?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Mä ihan luulin että olisin tähän ketjuun jo vastannut, mutta en kai sitten. Moi kanssasuomalaiset! :)

^Mulla on kanssa vähän sama fiilis ettei siellä .net-palstalla ihan hirveen aktiivista jutustelua ole, tosin mielikuva saattaa johtua myös siitä että ite unohan aina käydä siellä... Olen siellä kuitenkin kirjoilla, nimellä muraalia.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Hei!

Tällä foorumilla ei näytä olevan hirveästi suomalaisia. Ajattelin kuitenkin laittaa tervehdyksen tänne, ihan vain varmuuden vuoksi. Jos aseksuaalisuudesta keskustellaan jollain suomalaisella foorumilla, kuulisin siitä mielelläni!

Hei!

Täälläkin on suomalainen. :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mainostetaan nyt täälläkin. Eli 18.8. on Jyväskylässä aseksuaalien kohtaaminen klo 14.30 Jyväskylän matkakeskuksessa (mistä siirrytään johonkin kivaan paikkaan). Näillä näkymin kohtaamiseen osallistuu kuusi henkilöä. Kohtaamisesta on sovittu ja siitä keskustellaan nettisivulla aseksuaalit.net. Mukaan tietenkin mahtuu lisää porukkaa, joten jos haluat tutustua muihin aseksuaaleihin kasvotusten, niin tervetuloa Jyväskylän kohtaamiseen.

Link to post
Share on other sites
DracoBorealis

Ai hittolainen, tekisi kyllä mieli lähteä! On kyllä kohtalainen ajomatka täältä jazzkaupungista. Vi ses.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Mainostetaan nyt täälläkin. Eli 18.8. on Jyväskylässä aseksuaalien kohtaaminen klo 14.30 Jyväskylän matkakeskuksessa (mistä siirrytään johonkin kivaan paikkaan). Näillä näkymin kohtaamiseen osallistuu kuusi henkilöä. Kohtaamisesta on sovittu ja siitä keskustellaan nettisivulla aseksuaalit.net. Mukaan tietenkin mahtuu lisää porukkaa, joten jos haluat tutustua muihin aseksuaaleihin kasvotusten, niin tervetuloa Jyväskylän kohtaamiseen.

Voi, voi. Liian myöhään näin tämän ilmoituksen.

Oliko teillä hauskaa?

Onko mahdollista kokoontua Jyväskylässä uudelleen vielä tänä vuonna?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mainostetaan nyt täälläkin. Eli 18.8. on Jyväskylässä aseksuaalien kohtaaminen klo 14.30 Jyväskylän matkakeskuksessa (mistä siirrytään johonkin kivaan paikkaan). Näillä näkymin kohtaamiseen osallistuu kuusi henkilöä. Kohtaamisesta on sovittu ja siitä keskustellaan nettisivulla aseksuaalit.net. Mukaan tietenkin mahtuu lisää porukkaa, joten jos haluat tutustua muihin aseksuaaleihin kasvotusten, niin tervetuloa Jyväskylän kohtaamiseen.

Voi, voi. Liian myöhään näin tämän ilmoituksen.

Oliko teillä hauskaa?

Onko mahdollista kokoontua Jyväskylässä uudelleen vielä tänä vuonna?

Olihan meillä hauskaa. Tämä oli toinen kerta kun itse osallistun aseksuaalien tapaamiseen. On mukava kuulla muitten elämän tarinoita ja kertoa omasta elämästä sellaisille ihmisille jotka ymmärtää mua. Käytiin yksillä ja sen jälkeen syömässä. Sitten vielä hengailtiin ulkona. Jos muistan oikein, niin meitä oli viisi. Oli silloin puhe, että järjestettäis Jyväskylässä näitä tapaamisia aina silloin tällöin. Ja oli puhetta, että nähtäisiin vielä tämän vuoden puolella. Vielä ei ole ollut puhetta siitä milloin taas tavattais. Siitä tullaan käymään keskustelua meidän Suomen forumilla osoitteessa www.aseksuaalit.net Ootkos rekisteröitynyt sinne? Siellä voi sitten vaikuttaa siihen milloin se seuraava tapaaminen olisi. Toki tulen täälläkin taas mainostamaan sitä. Toivottavasti pääset osallistumaan siihen seuraavaan tapaamiseen.

Link to post
Share on other sites

Moi!

Olihan meillä hauskaa. Tämä oli toinen kerta kun itse osallistun aseksuaalien tapaamiseen. On mukava kuulla muitten elämän tarinoita ja kertoa omasta elämästä sellaisille ihmisille jotka ymmärtää mua. Käytiin yksillä ja sen jälkeen syömässä. Sitten vielä hengailtiin ulkona. Jos muistan oikein, niin meitä oli viisi. Oli silloin puhe, että järjestettäis Jyväskylässä näitä tapaamisia aina silloin tällöin. Ja oli puhetta, että nähtäisiin vielä tämän vuoden puolella. Vielä ei ole ollut puhetta siitä milloin taas tavattais. Siitä tullaan käymään keskustelua meidän Suomen forumilla osoitteessa www.aseksuaalit.net Ootkos rekisteröitynyt sinne? Siellä voi sitten vaikuttaa siihen milloin se seuraava tapaaminen olisi. Toki tulen täälläkin taas mainostamaan sitä. Toivottavasti pääset osallistumaan siihen seuraavaan tapaamiseen.

Kiva kuulla, että teillä oli hauskaa!

Joo, olen rekisteröitynyt myös www.aseksuaalit.net-sivustolle, mutta syksyllä en pikaisen etsimisen jälkeen löytänyt "miittiketjua". Jooh, tännekin saa lähettää muistutusviestin.

Pyrin osallistumaan seuraavaan tapaamiseen. Ehkä nähdään siellä! :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Tulevana lauantaina eli 8.6. on tapaaminen Jyväskylässä. Paikka on vanha tuttu Hemingway's ja tapaamisen alkamisaika on klo 14.00. Kaikki ovat tervetulleita!!

Link to post
Share on other sites
byronic_hero

Suomalainen aseksuaalien forumi on vissiinkin kadonnut :( Surettaa, kun haluaisin löytää kanssatovereita, mutta nyt ei oo kuin tämä paikka, ja täällä ei taida olla kovinkaan monia suomalaisia.

Onhan se aika pieni osa elämästä, mutta nyt kun avoliitto päättyi, niin toisaalta ois mukava löytää aseksuaalia seuraa seuraavaksi. Tai ihan muuten vaan suomalaista vertaistukea. Eikä oo varaa matkustella kauas jotta pääsisi noihin kokoontumisiin. Ellei Kuopioon tai Joensuuhun sellaista tule.

Link to post
Share on other sites

Suomalainen aseksuaalien forumi on vissiinkin kadonnut :( Surettaa, kun haluaisin löytää kanssatovereita, mutta nyt ei oo kuin tämä paikka, ja täällä ei taida olla kovinkaan monia suomalaisia.

Onhan se aika pieni osa elämästä, mutta nyt kun avoliitto päättyi, niin toisaalta ois mukava löytää aseksuaalia seuraa seuraavaksi. Tai ihan muuten vaan suomalaista vertaistukea. Eikä oo varaa matkustella kauas jotta pääsisi noihin kokoontumisiin. Ellei Kuopioon tai Joensuuhun sellaista tule.

Terve!

Foorumi on tosiaan kaatunut, mutta ehkäpä se lähiaikoina taas palautuu linjoille.

Rohkeasti mukaan vain, ja saa itsekin ehdotella tapaamisaikoja ja -paikkoja.

Link to post
Share on other sites

Vielä yksi suomalainen aseksuaali täällä hei! Törmäsin tähän keskusteluun aika sattumalta, ja pakkohan se oli heti rekisteröityä ja tulla ilmoittelemaan itsestä! Kiva nähdä että meitä on näinkin paljon. :)

Link to post
Share on other sites

Vielä yksi suomalainen aseksuaali täällä hei! Törmäsin tähän keskusteluun aika sattumalta, ja pakkohan se oli heti rekisteröityä ja tulla ilmoittelemaan itsestä! Kiva nähdä että meitä on näinkin paljon. :)

Terve, terve!

Onko Jyväskylä tuttua seutua?

Link to post
Share on other sites
Tuonenkalla

Suomalainen aseksuaalien forumi on vissiinkin kadonnut :( Surettaa, kun haluaisin löytää kanssatovereita, mutta nyt ei oo kuin tämä paikka, ja täällä ei taida olla kovinkaan monia suomalaisia.

Onhan se aika pieni osa elämästä, mutta nyt kun avoliitto päättyi, niin toisaalta ois mukava löytää aseksuaalia seuraa seuraavaksi. Tai ihan muuten vaan suomalaista vertaistukea. Eikä oo varaa matkustella kauas jotta pääsisi noihin kokoontumisiin. Ellei Kuopioon tai Joensuuhun sellaista tule.

...toivon tosiaan että joku nostaisi sen suomalaisen aseksuaalifoorumin pystyyn D: Sitä on jo ikävä.

Ja tosiaan Kuopiosta meitä nyt ainakin pari - kolme henkeä taisi foorumilla pyöriä, tosin kokoontumista ei ole tullut pidettyä (ja itsekin muutin juuri Kuopiosta pois kun opiskelut päättyivät).

Link to post
Share on other sites

Joo, on tosi ikävä juttu että forum on kaatunu. Se ei ois voinu tapahtua huonompaan aikaan, nyt kun on se Pridekin tulossa ja sinne on porukkaa ohjelman kanssa menossa. Eipä tässä muuta voi kun toivoa että forum saadaan taas pian toimimaan. Se on meille monelle tärkeä paikka, ja siellä on monet hyvät ja tärkeät keskustelut. Jos niin käy ettei forumia saada takaisin, niin sitten täytyy perustaa kokonaan uusi forum. Sillä ei me suomalaiset aleta olee ilman omaa forumia. Yhden toisen forumilaisen kanssa tästä aiheesta onkin jo ollut puhetta. Mutta katotaan nyt vielä rauhassa mikä on tuon nykyisen forumin homman nimi.

Link to post
Share on other sites
Captain DDR

Terveisiä Joensuusta! Olisi hauska kuulla Priden jälkeen että kuinka siellä sujui, ihan vaikka tässä kun tuo foorumikin meni kaatumaan.

Link to post
Share on other sites

On ollut jo ihan hätä kun foormu on hävinnyt. D: Onneksi meitä on täälläkin.

Tuota Pridea mietin, kun sen suunnitelmat taisi jäädä vähän kesken. On se keskustelutilaisuus, ja marssimaankin oltiin kai menossa. Mä tilasin asselipun Amazonista, voidaan liehutella sitä. :) Mutta pitäisi kai saada sovittua miittaus jossain johonkin aikaan, menee vain vähän vaikeaksi jos foormun porukka ei löydä tänne. :/ Laitan linkin tähän ketjuun tuonne naamissivulle, jos sieltä tavoittaisi osan.

Link to post
Share on other sites
frusen skog

Perskuta kun on muuttotouhut justiin pahimmillaan, oisin halunnut tulla tapaamaan muita aceja. :C Hatuttaa toi foorumin kaatuminenkin mutta jospa se vielä nousisi, onneksi on edes tää. Mä olen Piitu "omalla" foorumilla.

Link to post
Share on other sites

Onko täällä sitä porukkaa joka ois menossa Prideen? Hengaamaan tai sinne keskustelujuttuun tai muuta? Ois kiva saada joku miitti sovittua ettei tarttis yksin harhailla siellä. Tai on mulla siellä muita kavereita, mutta assejakin ois kiva nähdä. Ja oisin mä marssimaan menossa, mut emmätiiä minne siellä pitää mennä, pitääkö haeskella vaan koko marssiporukasta kunnes löytyy meikäläisten näköistä porukkaa?

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...