Jump to content

bonjour/hola/hej/hi! [moderator intro]


kelico

Recommended Posts

Hello, guys! : ) Comment t'allez vous? はじめまして! I'm kelico, your Alternate Language Forum moderator. : ) I've actually been your moderator for a few months...so many apologies for not doing this sooner. :cake:

I've always been interested in languages. Foreign language classes were some of my favorites in school! I primarily focused on French and Japanese...and thanks to the lack of usage, I've forgotten most of it, sadly. :blush: Japanese is probably still my best when it comes to listening and translating, but that's about it. So...I rely on Google Translate here, which works out for the most part. But if there's ever something you see that I might not catch, send me a PM. : )

If you're looking for others in your area, we have a great area on the forum called the Meetup Mart. So besides this forum (and the links at the top of Alt Lang), I suggest checking it out to see if you can find some other members that live in your country/area. ^_^

Best wishes to all!

-kelico

(The following have been translated with Google...so forgive me if they aren't quite right!)

Francais

Je suis kelico, votre animateur suppléant Forum Langue. :) Je l'ai effectivement été votre modérateur pour quelques mois ... donc beaucoup d'excuses pour ne pas faire cela plus tôt. :cake:

Je me suis toujours intéressé par les langues. des cours de langue étrangère étaient certains de mes favoris à l'école! Je principalement concentré sur le français et le japonais ... et grâce à l'absence d'utilisation, je l'ai oublié la plus grande partie, malheureusement. :blush: japonais est probablement toujours mon meilleur quand il vient à l'écoute et la traduction, mais qui est à ce sujet. Alors ... Je compte sur Google Translate ici, ce qui fonctionne pour la plupart. Mais si jamais il y a quelque chose que vous voyez que je ne pourrais pas attraper, envoyez-moi un PM. :)

Si vous êtes à la recherche d'autres dans votre région, nous avons un grand espace sur le forum appelé le Meetup Mart. Ainsi, en plus ce forum (et les liens en haut de Alt Lang), je suggère de le vérifier pour voir si vous pouvez trouver quelques autres membres qui vivent dans votre pays / région. ^_^ Meilleurs voeux à tous!

Espanol

Estoy kelico, moderador del Foro de idiomas alternativo. :) De hecho, he sido tu moderador durante unos meses ... tantas disculpas por no haber hecho esto antes. :cake:

Siempre he estado interesado en idiomas. clases de idiomas extranjeros fueron algunos de mis favoritos en la escuela! Me he centrado principalmente en francés y japonés ... y gracias a la falta de uso, se me ha olvidado la mayor parte de ella, por desgracia. :blush: japonés es probablemente aún mejor cuando se trata de la escucha y la traducción, pero eso es todo. Así que ... me baso en el Traductor de Google aquí, lo que da en su mayor parte. Pero si alguna vez hay algo que se ve que no podría coger, enviarme un PM. :)

Si usted está buscando otros en su área, tenemos una gran área en el foro denominado el Meetup Mart. Así que además de este foro (y los enlaces en la parte superior del Alt Lang), sugiero echarle un vistazo para ver si puede encontrar algunos otros miembros que viven en su país / zona. ^_^ Los mejores deseos para todos!

Svenska

Jag är kelico, din alternativt språk Forum moderator. :) Jag har faktiskt varit din moderator för ett par månader ... så många ursäkter för att inte göra detta förr. :cake:

Jag har alltid varit intresserad av språk. klasser främmande språk var några av mina favoriter i skolan! Jag fokuserade främst på franska och japanska ... och tack vare avsaknaden av användning, har jag glömt det mesta av det, tyvärr. :blush: Japanska är förmodligen fortfarande mitt bästa när det gäller att lyssna och översätta, men det är om detta. Så ... Jag litar på Google Translate här, som fungerar för det mesta. Men om det finns någonsin något du ser att jag inte kan fånga, skicka mig ett PM. :)

Om du letar efter andra i ditt område, har vi ett stort område på forumet kallas Meetup Mart. Så förutom det forumet (och länkarna på toppen av Alt Lang), föreslår jag checkar ut för att se om du kan hitta några andra medlemmar som bor i ditt land / område. ^_^ Bästa hälsningar till alla!

Dansk

Jeg er kelico, din alternative sprog Forum moderator. :) Jeg har faktisk været din moderator for et par måneder ... så mange undskyldninger for ikke at gøre dette før. :cake:

Jeg har altid været interesseret i sprog. Udenlandske sprog klasser var nogle af mine favoritter i skolen! Jeg fokuserede primært på fransk og japansk ... og takket være den manglende brug, jeg har glemt det meste af det, desværre. :blush: Japansk er formentlig stadig mit bedste, når det kommer til at lytte og oversætte, men det er om det. Så ... Jeg stoler på Google Translate her, som fungerer for det meste. Men hvis der er nogensinde noget, du se, at jeg ikke kan fange, så send mig en PM. : )

Hvis du søger efter andre i dit område, har vi et stort område på forum kaldet Meetup Mart. Så ud over dette forum (og linkene i toppen af ​​Alt Lang), foreslår jeg tjekker det ud for at se om du kan finde nogle andre medlemmer, der bor i dit land / område. ^_^ Bedste ønsker til alle!

日本語

私は kelico、あなたの代替言語フォーラムのモデレータです。 :)私は実際にこれ早くやっていないため、数ヶ月...非常に多くの謝罪のためのあなたの司会してきました。 :cake:

私はいつもの言語に興味を持っていました。外国語の授業は学校で私のお気に入りの一部でした!悲しいことに、私は主にフランス語と日本語に焦点を当てて...と使用の欠如のおかげで、私はそれのほとんどを忘れてしまいました。 :blush: それは聞いて翻訳することになると日本人はおそらくまだ私の最高のですが、それはそれについてです。だから...私はほとんどの部分でうまくいくグーグルここに翻訳、に依存しています。今まであなたは私がキャッチしていない可能性があることを参照してください何かがあるかどうかしかし、私にPMを送信します。 :)

あなたがお住まいの地域で他の人を探しているなら、私たちはミートマートと呼ばれるフォーラムで大きな面積を有しています。だから、このフォーラム(キーとAltラングの最上部にあるリンク)に加えて、私はあなたがお住まいの国/地域に住んでいるいくつかの他のメンバーを見つけることができるかどうかを確認するためにそれをチェックアウトすることをお勧めします。 ^_^ すべての幸運を祈ります!

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...