Jump to content

Bonjour! [moderator introduction]


scarletlatitude

Recommended Posts

scarletlatitude

Hello! I am the new moderator for the alternate language forum. :)

My goal as the moderator is to make AVEN as accessible as possible for people who do not speak English. I know that it can be intimidating to post on a forum when you are not very good at speaking the language. I will be posting all of my posts in this forum in English, French, and Spanish. From the information I have gathered, everyone on AVEN speaks one of those three languages to some extent. If there are other languages that I should include, please let me know.

Please note that, at the top of the alternate language forum, you can find resources in many different languages. I am also working on a thread of translating software links for anyone who is not familiar with such things. If there is anything I can do to make AVEN more accessible for you, please ask.

I would also like to remind everyone that there is a meet-up forum, if you are looking for people who may live near you: http://www.asexuality.org/en/forum/12-meetup-mart/.

Here's a little bit about me:

- My native language is English. I am somewhat proficient in French (I studied it for 5 years... but that was 10 years ago. :blush: ) I sort of understand Spanish. I would like to learn Russian and Irish.

- In real life I am a teacher. Right now I work in a secondary school in the USA. In the future I am looking into getting a PhD in curriculum and instruction.

- I live with my 2 kittens, Abbey and Penny. I have no human roommates at the moment.

- I really really really really love AVEN. It is my second home. ^_^

If there is anything I can do for you, please pm me at any time.

Adiós por ahora! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

Bonjour! Je suis le nouveau modérateur du forum autre langue. :)
Mon but en tant que modérateur est de faire AVEN aussi accessible que possible pour les personnes qui ne parlent pas anglais. Je sais que cela peut être intimidant pour poster sur un forum lorsque vous n'êtes pas très bon à parler la langue. Je vais poster toutes mes messages dans ce forum en anglais, français et espagnol. De l'information que je l'ai recueillie, tout le monde sur AVEN parle une de ces trois langues dans une certaine mesure. Si il ya d'autres langues que je devrais inclure, s'il vous plaît laissez-moi savoir.
S'il vous plaît noter que, au sommet du forum de la langue alternative, vous pouvez trouver des ressources dans de nombreuses langues différentes. Je travaille aussi sur un fil de traduire des liens de logiciels pour tous ceux qui ne sont pas familiers avec de telles choses. Si il ya quelque chose que je peux faire pour AVEN plus accessible pour vous, s'il vous plaît demander.
Je tiens également à rappeler à tous qu'il ya un forum meet-up, si vous êtes à la recherche pour les personnes qui peuvent vivre près de chez vous: http://www.asexuality.org/en/forum/12-meetup-mart/.
Voici un peu plus sur moi:
- Ma langue maternelle est l'anglais. Je suis un peu compétents en français (je l'ai étudié pendant 5 ans ... mais qui était il ya 10 ans... :blush: ) je sorte de comprendre l'espagnol. Je voudrais apprendre le russe et irlandaise.
- Dans la vraie vie, je suis un enseignant. En ce moment je travaille dans une école secondaire aux États-Unis. Dans l'avenir, je suis à la recherche dans l'obtention d'un doctorat en programmes et l'enseignement.
- Je vis avec mes deux chatons, Abbey et Penny. Je ne ai pas colocataires humaines pour le moment.
- Je vraiment vraiment vraiment vraiment adore AVEN. Il est ma deuxième maison. ^_^
Si il ya quelque chose que je peux faire pour vous, s'il vous plaît me pm à tout moment.
Au revoir pour le moment!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

Hola! Yo soy el nuevo moderador del foro de idioma alternativo. :)
Mi objetivo como el moderador es hacer AVEN lo más accesible posible para las personas que no hablan Inglés. Sé que puede ser intimidante para publicar en un foro cuando usted no es muy bueno en hablar el idioma. Voy a publicar todos mis mensajes en este Foro en Inglés, Francés y Español. A partir de la información que he reunido, todos en AVEN habla uno de esos tres idiomas, en cierta medida. Si hay otros idiomas que debería incluir, por favor hágamelo saber.
Tenga en cuenta que, en la parte superior del foro idioma alternativo, se pueden encontrar recursos en muchos idiomas diferentes. También estoy trabajando en un hilo de traducir enlaces de software para cualquiera que no esté familiarizado con este tipo de cosas. Si hay algo que pueda hacer para que AVEN más accesible para usted, por favor pregunte.
También me gustaría recordar a todos que hay un foro reunión de seguimiento, si usted está buscando para las personas que pueden vivir cerca de usted: http://www.asexuality.org/en/forum/12-meetup-mart/.
He aquí un poco sobre mí:
- Mi lengua materna es el Inglés. Estoy un poco competentes en francés (lo estudié durante 5 años ... pero eso fue hace 10 años.... :blush: ) En cierto modo me entiendo español. Me gustaría aprender ruso e irlandés.
- En la vida real soy un profesor. Ahora mismo trabajo en una escuela secundaria en los EE.UU.. En el futuro estoy buscando en conseguir un doctorado en currículo e instrucción.
- Yo vivo con mis 2 gatitos, Abbey y Penny. No tengo compañeros humanos en este momento.
- Realmente realmente realmente realmente quiero AVEN. Es mi segunda casa. ^_^
Si hay algo que pueda hacer por usted, por favor pm mí en cualquier momento.
Adiós por ahora!
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
scarletlatitude

Hello all!

Just letting you know that I will be shuffling out of alt lang. Robin will be your new moderator. I am moving over to World Watch, and we are only allowed to have 3 forums, so I decided to let Robin have the alternate language forum. :) I know you are in fantastic amazing hands! See you around AVEN! :D <3 :cake:

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...